Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний технічний університет України Київський політехнічний інститут
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмізація та програмування

Частина тексту файла

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Кафедра АПЕПС Алгоритмізація та програмування - 2. Процедурне програмування ЗВІТ до лабораторної роботи № 3 «Структури» Варіант № 15 Дата «27» травня 2022 ЗАВДАННЯ: 1. Ознайомитись зі структурами та масивами структур. Дослідити особливості доступу до змінних структурного типу. 2. Розробити Блок-схему програмного алгоритму. 3. У якості індивідуального завдання необхідно написати код програми, що створює масив структур згідно з індивідуальним завданням та виконує запис даних в файл у вигляді структурних блоків (елементів масиву структур). Ім'я файлу – «імя_структури».txt. 4. Реалізувати читання із файлу «імя_структури».txt окремих елементів масиву структур за заданим індексом масиву. 5. Оформити ЗВІТ до лабораторної роботи згідно вимог та методичних рекомендацій. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ: 1. Роздрукувати (вивести на екран) попередньо сформовані та підготовлені для запису в файл дані. 2. Роздрукувати (вивести на екран) результат виконання операції читання даних із файлу. 3. ЗВІТ до комп’ютерного практикуму для перевірки додати в Клас. 4. Програмний код (відкритий для редагування) розмістити на сайті Repl.it (посилання виключно через кнопку «+Invite»). Теоретичні відомості: Іноді буває потрібно зберігати группу змінних під схожими назвами, але якщо це робити роздільно, це доволі незручно. Саме для цієї мети є структури. Завдяки ним можна зберігати велику кількість змінних різного типу(звичайні змінні, масиви, вказівники), поєднаних однією спільною назвою. Кожен елемент структури може бути свого типу даних. Вона представляє собо складний тип даних, складений із більш простих. Загальна схема оголошення структури виглядає приблизно так: struct ім’я_структури {      Тип ім’я_компоненту Тип ім’я_компоненту Тип ім’я_компоненту … } var1, var2, var3; Якщо за правою фігурною дужкою описати кілька змінних переліком через кому, ви оголосите кілька ваших структур. Їх також можна оголосити у будь-якому місці в коді, після оголошення самаого початкового типу структури. Для цього потрібно скористатись таким синтаксисом: struct Ім’я_структури ім’я_змінної; Доступ до елементів структури здійснюється таким шляхом: Спочатку вказується ім’я структури, далі через точку вказується назва потрібного елемента структури. У нашому випаду це буде мати такий вигляд: Var1.ім’я_елементу_структури де var1 – назва змінної, що зв’язана із оголошеним структурним типом. Також структури можна копіювати, можна робити над ними різні операції привласнення, їх можна передавати у функції, як аргументи, а функції можуть вертати їх у вигляді результату своєї роботи. Хід Роботи: Завдання: / Короткий опис виконання: На початку програми оголошується структура з назвою Cinema, та масив структур цього типу, куди користувач буде записувати усі фільми. Далі, після того, як користувач ввів усі данні до масиву структур створюємо файл з назвою Cinema.txt, у який записуємо усі данні з масиву структур у відповідному форматі, зручному для подальшого читання. Далі просимо увести користувача потрібний йому ID фільму, та вдчиняємо файл для читання. За допомогою функції fseek пропускаємо перший рядок, я кому описаний формат заповнення файлу, та зчитуємо весь файл у новий масив структур під назвою result. Після заповнення нового масиву проходимось по ньому циклом, і коли ID користувача співпаде із ID елементу масиву виводимо результат користувачу у консоль. Блок-схема до завдання: / Результат виконання програми: / / / Вигляд файлу, у який записувались данні: / Висновок: Під час виконання даної лабораторнох роботи набуто навичок з роботою із структурами та масива структур, досліджено особливості змінних структурного типу. У якості індивідуального завдання було створено масив структур Cinema, який містив у собі відповідні до вказаних у завданні. Далі записано масив структур у файл, та п...
Антиботан аватар за замовчуванням

03.05.2023 19:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини